کد خبر: ۱۰۷۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد در «دومین ایده بازار فناوری سلامت کشور» به عنوان "غرفه برتر" معرفی شد.

درخشش دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در دومین ایده بازار فناوری سلامت کشور

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت : لوح تقدیر و تندیس این رویداد ملی از سوی دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به دکتر ارسلان خالدی فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد اهدا گردید.

سید علی درخشان افزود :دومین ایده بازار فناوری سلامت با حضور وزیر بهداشت و با محوریت داروهای گیاهی، فرآورده‌های طبیعی و مکمل، غذا و آشامیدنی ۱۴ و ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش های بین المللی رازی تهران برگزار شد.

به گفته وی : حمایت از تجاری سازی و عرضه داروهای گیاهی در داروخانه ها، عرضه بخشی از توانمندی های دانشگاه های علوم پزشکی و شرکت های دانش بنیان در حوزه طب سنتی، گیاهان دارویی و داروهای گیاهی و افزایش تولید محصولات با کیفیت حوزه سلامت از اهداف برپایی این نمایشگاه بود.

گفتنی است ،در این نمایشگاه بر فرهنگسازی مصرف صحیح گیاهان دارویی و داروهای گیاهی به طور متعادل و اصولی و حمایت از تولید علمی دارو از گیاهان دارویی به عنوان سیاست های پیش روی وزارت بهداشت تاکید شد.

دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با ارائه محصولات متنوع، کاربردی و باکیفیت ۷ شرکت و واحد فناور حوزه سلامت به عنوان غرفه برتر این نمایشگاه مورد بازدید مسئولان وزارت بهداشت و مقامات کشوری قرار گرفت.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار