کد خبر: ۱۰۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: به فضل الهی ما در آینده ای نزدیک و نه چندان دور پیروزی فلسطین را جشن خواهیم گرفت.
فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان: در آینده‌ای نزدیک پیروزی فلسطین را جشن خواهیم گرفت

به گزارش آرانیوز از سیب و سوران، سردار احمد شفائی صبح امروز در یادواره شهدای شهرستان سیب و سوران، اظهار داشت: شهادت بیداری را معنا می‌بخشد، شهادت مشعلی است که خداوند در جان برگزیدگانش بر می‌افروزد تا تاریکی را از شانه‌های زندگی بگریزاند. فهم جایگاه شهادت در ظرفیت ما نیست و تنها خداوند متعال شمه ای از آن را بیان کرده است.

وی با اشاره به آیات 154 سوره بقره و 169 و 170 سوره آل عمران، گفت:  اگر چشم دل باز کرده و پیام شهدا را دریافت کنیم، پیام این است که ای مردمان شریف شهرستان سیب و سوران باید بر آنچه در جهان اسلام رقم می‌خورد تمرکز کنیم و نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: بیش از یک ماه است که مردم مظلوم فلسطین زیر فشار جنایات بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی به خاک و خون کشیده می‌شوند. تا پیش از عملیات طوفان الاقصی بیش از 120 هزار مردم فلسطین توسط این رژیم نامشروع به شهادت رسیده‌اند.

شفائی افزود: ما وظیفه داریم افتخار آفرینی مجاهدان فلسطینی در طول این بازه یک ماهه را تبریک بگوییم و جنایات بی شرمانه این روزهای سردمداران رژیم صهیونیستی را محکوم کنیم.

وی تصریح کرد: این رژیم نامشروع با حمایت های آمریکا و سایر کشورهای مستکبر جهان دست به این جنایات زده است؛ ما معتقدیم این خون های به ناحق ریخته و این جنایات سرآغاز یک پیروزی بزرگ برای جهان اسلام است.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: پایه‌های قدرت رژیم صهیونیستی فرو ریخته است و این رژیم در حال افول و نابودی است؛ اتکای رژیم صهیونیستی به سیستم اطلاعاتی خود بود که ناکارآمدی آن امروز برای همگان هویدا است.

شفائی تصریح کرد: امروز ارتش اسرائیل که مدعی قدرت پنجم جهان بود در مقابل مردم غیر مسلح غزه هم شکست خورده است؛ به فضل الهی ما در آینده‌ای نزدیک و نه چندان دور پیروزی فلسطین را جشن خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برکات این نبرد کنونی، بیداری مردم مسلمان و آزاده جهان است؛ امروز منفورترین و پلیدترین جماعت در بین جهانیان رژیم صهیونیستی است.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار