کد خبر: ۱۰۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌ غربی بر لزوم توجه مدیران دستگاه‌های دولتی به موضوع رعایت قوانین و مقررات در قراردادهای پیمانکاری تأکید کرد.
قراردادهای پیمانکاری دستگاه‌های دولتی با جدیت بررسی شود

به گزارش آرانیوز از ارومیه،به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌ غربی، ناصر عتباتی در جلسه شورای دستگاه‌های نظارتی آذربایجان‌ غربی، اظهار داشت: مراجع نظارتی از جمله دیوان محاسبات، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، سازمان بازرسی باید در امور قراردادهای پیمانکاری دستگاه‌ها و ادارات دولتی نظارت لازم و کافی را داشته باشند.

وی با اشاره به تعداد پرونده مهم متشکله در خصوص قراردادهای پیمانکاری ادارات گفت: برخی قراردادهای پیمانکاری ادارات باید ساماندهی شوند و با لحاظ مباحث قانونی منافع ادارات به نحو شایسته و بایسته در آن‌ها لحاظ شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌ غربی، از نمایندگان حقوقی ادارات هم خواست نقش پررنگی در خصوص قراردادهای منعقده ادارات دولتی داشته باشد و در پرونده‌هایی که علیه ادارات در خصوص قراردادهای پیمانکاری تشکیل می‌شود، با جدیت و دقت ورود کنند و از حقوق بیت المال صیانت و حفاظت کنند.

عتباتی با بیان اینکه بیت‌المال امانتی در دست مدیران هستند، گفت: باید در حفاظت از این امانت از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و تمام اقدامات لازم را برای حفظ آن‌ها به‌کار برد.

 
برچسب ها: آذربایجان غربی
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار