کد خبر: ۱۰۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
استاندار خراسان شمالی گفت: پس از انقلاب اسلامی در حوزه آموزش و پرورش اقدامات چشمگیری رخ داد که توجه به زیرساخت‌های آموزشی، امکانات و تجهیزات از جمله مواردی مهمی است که در اولویت آموزش و پرورش قرار دارد.
پس از انقلاب اسلامی در حوزه آموزش و پرورش اقدامات چشمگیری انجام گرفته است

به گزارش آرانیوز از بجنورد، محمدرضا حسین‌نژاد صبح امروز در افتتاحیه دبستان 9 کلاسه بانو عزت علمی باقرخان بجنورد با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی در حوزه آموزش و پرورش اقدامات چشمگیری رخ داد که  توجه به زیرساخت‌های آموزشی، امکانات و تجهیزات از جمله مواردی مهمی است که در اولویت آموزش و پرورش قرار دارد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن اصلی در مسیر توسعه فرهنگی و اجتماعی  است، افزود: ارتباط دوستانه با دانش‌آموزان و استفاده از روش‌های به روز و نوین در تدریس و آموزش باید در دستور کار معلمان می تواند تاثیر زیادی در تعلیم و تربیت آینده‌سازان ایران اسلامی داشته باشد، زیرا همین دانش‌آموزان می‌توانند آینده‌ای روشن را برای کشور رقم زده و موجب هراس دشمنان شوند.

وی در ادامه افزود: 13 آبان‌ماه را روز سرنوشت‌سازی برای کشور است که نمی‌توان به سادگی از آن عبور کرد، زیرا در این روز تسخیر لانه جاسوسی با دلاوری و رشادت دانشجویان رخ داد تا مردم متوجه شوند آمریکا از کشور ما به عنوان سایت جاسوسی استفاده کرده است که این اقدامات منجر شده بود تا سایه فقر بر ایران گسترانیده شود .

وی در پایان با بیان اینکه دبستان 9 کلاسه بانو عزت علمی باقرخان بجنورد در زیر بنای آموزشی 1139 متر مربع با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال افتتاح می‌شود، گفت: امیدواریم دانش آموزان با تلاش،کسب آموزش و رتبه‌های برتر علمی در مسیر راه شهدا حرکت کنند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار