کد خبر: ۱۰۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در سال جاری در کل کشور ۱۱۰ قرارگاه عملیات جهادی پهنه‌ای به اقلام و امکانات مورد نیاز تجهیز می‌شوند که از این میزان ۳ قرارگاه پهنه‌ای در استان خراسان شمالی راه‌اندازی می‌شود.
۳ قرارگاه جهادی در خراسان شمالی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش آرانیوز ازبجنورد، محمد زهرایی امروز در اجلاسیه مجمع جهادگران خراسان شمالی، تشکیل مجامع جهادی را در تمامی استان‌ها بسیار مهم خواند و اظهار داشت: مجامع جهادی و شوراهای جهادی بازوی اندیشه‌ای و برنامه‌ریزی گروه‌های جهادی هستند که با تشکیل این مجامع می‌توان گام‌های بزرگی در راستای افزایش خدمات‌رسانی انجام داد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به مقاومت مردم فلسطین و غزه در برابر حملات و تهاجمات جنگی رژیم صهیونیستی، گفت: این مقاومت الگویی است تا دختران و زنان ما نیز در برابر حملات جنگ فرهنگی به بهانه عفاف و حجاب همچون مردم غزه دفاع کنند و استقامت خود را حفظ کنند.

وی افزود: اولین هدف از راه اندازی این قرارگاه اقدام به موقع و جهادی در مواقع بحران و سایر مشکلات است دومین هدف ایجاد انسجام بین گروه‌های جهادی و سومین هدف آن اقدام هدفمند در حوزه‌های مختلف خدمات مومنانه، مسکن محرومین، قنات، آب شرب و سایر خدمات به مردم عزیز است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور از راه اندازی 110 قرارگاه پهنه‌ای جهادی در کشور خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری در کل کشور 110 قرارگاه عملیات جهادی پهنه‌ای به اقلام و امکانات مورد نیاز تجهیز می‌شوند که از این میزان  3 قرارگاه پهنه ای در استان خراسان شمالی راه اندازی می‌شودشود.

زهرایی در پایان با اشاره به مهیا بودن بسترها برای فعالیت های جهادی، بیان کرد: اعطای پنل‌های خورشیدی، طرح‌های از آبخیز تا جالیز و همچنین مسکن محرومان و آبرسانی روستایی از جمله طرح‌هایی است که بسترها را برای فعالیت گروه‌های جهادی مهیا کرده است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار