کد خبر: ۱۰۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
مردم شهر اراک در حرکتی خودجوش با حضور در مرکز شهر، انزجار و خشم خود نسبت به جنایات اسرائیل و آمریکا را محکوم و با مردم مظلوم غزه اعلام همدردی و همبستگی کردند.
تجمع شبانه اراکی‌ها در حمایت از مظلومین غزه/ انتقاد مردم از سکوت مجامع بین‌المللی

به گزارش آرانیوز از اراک، اجتماع مردمی و خودجوش مردم شهر اراک که در حمایت از مردم مظلوم غزه شامگاه سه‌شنبه در پیاده‌راه امیرکبیر برگزار شد مردم خشم و انزجار خود  را از حمله به مردم بی‌گناه نوار غزه اعلام و خواستار پایان سکوت مجامع بین‌المللی و حقوق بشری در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی شدند.

مردم در این مراسم همراهی و همدلی خود با مردم غزه را فریاد زده و همچنین بر ضرورت بازگشایی گذرهای انسانی برای امدادرسانی فوری به مجروحان بمباران‌های چند روز اخیر غزه تاکید کردند.

مردم اراک در این تجمع با شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «اسرائیل کودک‌کش و جلاد است، فلسطین عامل اتحاد است»، «مرگ بر آمریکا»، «حکومت اسرائیل خانه عنکبوت است، این رژیم پوشالی در حال سقوط است» جنایت‌های وحشیانه و نسل‌کشی رژیم کودک‌کش اسرائیل را محکوم کردند.

این مراسم که از ساعت 22 سه شنبه 9 آبان در پیاده راه امیرکبیر اراک برگزار شد، با فراخوانی مردمی و خودجوش انجام گرفته و مردم با روشن کردن شمع یاد و خاطره شهدای غزه را گرامی داشتند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها