کد خبر: ۱۰۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
استاندار خراسان شمالی گفت: اتحاد دنیای اسلام که امروز در سایه مقاومت مردم غزه عزیز ایجاد شده، مهم‌ترین ثمره شهادت و مقاومت فلسطینی‌هاست.
اتحاد دنیای اسلام مهم‌ترین ثمره مقاومت مردم غزه است

به گزارش آرانیوز از بجنورد، محمدرضا حسین‌نژاد، امروز در یادواره شهدای وحدت و شهید رجبعلی محمدزاده، اظهار داشت: نقش شهید محمدزاده در سیستان و بلوچستان مقابله با سیاست‌های غرب بود.

وی افزود: شهید محمدزاده با ایجاد وحدت و خدمت به مردم این منطقه سیاست‌های دولت‌های غربی را خنثی کرد، اگر سیاست‌های شهدا ادامه یابد همه قدرت‌های جهانی شکست می‌خورند.

استاندار خراسان شمالی گفت: اتحاد مسلمانان مهم‌ترین راهبرد شهید محمدزاده بود و این اتحاد امروز هم نیاز حیاتی دینای اسلام است. اتحاد دنیای اسلام که امروز در سایه مقاومت مردم غزه عزیز ایجاد شده، مهم‌ترین ثمره شهادت و مقاومت فلسطینی‌ها است.

وی گفت: اتحاد دنیای اسلام، مهم‌ترین استراتژی این روزهای دنیای اسلام است و اگر این اتحاد باشد دشمن حتماً در موضوع فلسطین شکست خواهد خورد.

حسین‌نژاد با اشاره به یوم‌الله 13 آبان افزود: مردم ما در 13 آبان امسال علاوه بر تجدید میثاق با امام و شهدا از مظلومان غزه هم با انسجام خود دفاع خواهند کرد. دشمن هر جا فشار خود را بیشتر کرد اتحاد ما بیشتر شده است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار