کد خبر: ۱۰۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
بازبینی آثار ارائه شده به سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان سمنان در شهرهای مختلف آغاز شده و ادامه دارد.

آغاز بازبینی آثار ارائه شده به سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان سمنان

به گزارش آرانیوز استان سمنان؛ ۲۵ اثر نمایشی به این جشنواره ارائه شده است و بازبینی آثار از دوم آبان با حضور داوران از بررسی آثار ارائه شده از شهرستان سمنان آغاز شد.

نمایش "بی پدر" از شهرستان سرخه نیز با حضور داوران در سالن امفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری باران سرخه مورد بازبینی قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: از ۲۵ اثر ارائه شده به جشنواره استانی تئاتر، ۱۶ نمایش صحنه‌ای و ۹ اثر خیابانی است.

فرشید فلاح ادامه داد: شش گروه صحنه‌ای و دو گروه خیابانی از سمنان، چهار نمایش صحنه‌ای از شاهرود، دو گروه صحنه‌ای و دو گروه اجرای خیابانی از دامغان، سه گروه صحنه‌ای و پنج گروه اجرای خیابانی از گرمسار، یک گروه صحنه ای از مهدیشهر و یک گروه اجرای خیابانی از سرخه در این جشنواره حضور دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه برای حضور در جشنواره فجر کشوری رقابت منطقه‌ای نیز انجام خواهد شد، ادامه داد: در جشنواره منطقه‌ای نیز با حضور استان‌های مازندران، خراسان، البرز و سمنان خواهد بود.

سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان سمنان از ۱۶ تا ۱۹ آبان به صورت غیر متمرکز برگزار می شود و اختتامیه و معرفی و تجلیل از گروههای برتر نیز در سمنان برگزار خواهد شد.

 

برچسب ها: استان سمنان
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار