کد خبر: ۱۰۷۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
مدیرعامل آبفای استان مرکزی گفت: ۲۲ روستای شهرستان ساوه از آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند می‌شود.
۲۲ روستای شهرستان ساوه از آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند می‌شود

به‎‌گزارش آرانیوز از ساوه، حشمت‌الله عباسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اولویت دولت سیزدهم حل مسائل و مشکلات مردم و ایجاد رضایتمندی بین عموم مردم است که یکی از اقدامات دولت در این راستا تامین آب شرب و پایدار و اجرای طرح جهاد آبرسانی به نقاط و روستاهای محروم کشور است. 

وی با اشاره به وضعیت طرح مجتمع آبرسانی سرداران ساوه، افزود: طرح ملی جهاد آبرسانی در مجتمع آبرسانی سرداران شهرستان ساوه به ایستگاه آخر رسید و در حال حاضر این طرح از پیشرفت 90 درصدی برخوردار است و در آینده‌ای نزدیک 22 روستای شهرستان ساوه از آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی تصریح کرد: بهربرداری از مجتمع آبرسانی سرداران نیز سبب می‌شود حدود 11 هزار و 947 نفر از آب شرب سالم و پایدار بهرمند شوند، در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی پروژه مجتمع سرداران اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان صرف شده است که در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. 

عباسی عنوان کرد: 15 کیلومتر خط انتقال آب در راستای بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی سرداران شهرستان ساوه اجرا شده است، همچنین ساخت سه باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت 800 متر مکعب، حفر و تجهیز دو حلقه چاه آب با مجموع آبدهی 20 لیتر در ثانیه  از دیگر اقداماتی است که در راستای اجرای این طرح انجام شده است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی خاطرنشان کرد: اجرا 2 ایستگاه پمپاژ آب از دیگر اقداماتی است که در راستای بهره‌مندی مشترکین از اب شرب سالم و پایدار در دست اجرا است و در آینده‌ای نزدیک در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد. 

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار