کد خبر: ۱۰۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: با همکاری و هم افزایی کمیته امداد و مرکز نیکوکاری سمت خدا ، ۴ هزار و ۲۰۰ کیلو گوشت گرم گوسفندی تهیه و بین نیازمندان تحت حمایت این نهاد در استان هرمزگان توزیع شد.
۴ تن گوشت گوسفندی بین نیازمندان هرمزگانی توزیع شد

به گزارش آرانیوز از بندرعباس، حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در حاشیه مراسم توزیع گوشت گرم بین نیازمندان، اظهار داشت: با همکاری و هم افزایی کمیته امداد و مرکز نیکوکاری سمت خدا ، چهار هزار و 200 کیلو گوشت گوسفندی در قالب "سه هزار بسته گوشت گرم" تهیه و بین نیازمندان تحت حمایت این نهاد در استان هرمزگان توزیع گردید.

باسره با بیان اینکه هر بسته گوشت گرم گوسفندی، یک کیلو و 400 گرم می باشد، افزود: ارزش هر بسته گوشت 550 هزار تومان بوده که در مجموع برای تامین این تعداد بسته بالغ بر یک میلیارد و 650 میلیون تومان هزینه شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: بسته های گوشت گرم بین نیازمندان شهرستان های میناب، توکهور، رودان، جغین، رودخانه، بندرخمیر، فین و حاجی آباد توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان باسره ضمن قدردانی از خیرین مرکز نیکوکاری سمت خدا یادآور شد: امیدواریم با تداوم حمایت‌ها و مشارکت‌های خیرین در بخش‌های مختلف بتوانیم مشکلات اساسی خانواده‌های ایتام و نیازمندان استان را برطرف نماییم.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار