کد خبر: ۱۰۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
زنگ پدافند غیرعامل با شعار ایران پایدار به وسعت ایمان و به بلندای آسمان صبح امروز چهارشنبه در مدارس استان ایلام نواخته شد.
زنگ پدافند غیرعامل در مدارس ایلام نواخته شد

به گزارش آرانیوز از ایلام، سعیدرضا کریمیان صبح امروز در اولین روز از گرامیداشت هفته پدافند و در آیین زنگ پدافند در دبیرستان دخترانه حسین بن علی(ع)، با بیان اینکه رشد تکنولوژی و افزایش علم در همه حوزه‌ها برای ارائه خدمت به انسان امروز است، اظهار داشت: اگر این خدمت به خوبی استفاده نشود نه تنها خدمت نبوده، بلکه به یک تهدید تبدیل می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام، ادامه داد: به عنوان مثال گوشی تلفن همراه که خدمات زیادی به بشر می‌دهد، اگر آگاهی لازم نداشته باشیم اطلاعات محرمانه توسط هکرها هک شده و به فرد ضربه می‌زند.

وی با اشاره به اهداف نواختن زنگ پدافند غیرعامل در مدارس گفت: همه دانش‌آموزان با اهداف و برنامه‌های پدافند غیرعامل آشنایی ندارند که با این اقدام در مدارس وظایف این حوزه به دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور شناسانده می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل ایلام با بیان اینکه پدافند غیرعامل سیاست پیشگیرانه و تسهیل مدیریت بحران در سطح ملی است، گفت: 327 عنوان برنامه در سطح استان در هفته پدافند غیرعامل در این حوزه جهت آگاه مردم برگزار می‌شود.

به گزارش آرانیوز، همزمان با شروع هفته پدافند غیرعامل زنگ پدافند غیرعامل به صورت نمادین صبح امروز با حضور مدیران استانی و شهرستان ایلام در دبیرستان دخترانه حسین بن علی (ع) در مرکز استان ایلام نواخته شد.

در استان ایلام بیش از هزار و 300 واحد آموزشی وجود دارد که بیش از 100 هزار دانش‌آموز در این مدارس به تحصیل مشغول هستند.

سوم لغایت دهم آبان‌ماه در تقویم ملی به نام هفته پدافند نامگذاری شده است.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار