کد خبر: ۱۰۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
رئیس ستاد انتخابات استان یزد از ثبت نام ۱۳۰ نفر در انتخابات استان یزد تا شب گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد ۸ نفر خانم و ۱۲۲ نفر آقا هستند.
۱۳۰ نفر از یزد در انتخابات مجلس ثبت نام کردند

علی اکبر عزیزی در گفت‌وگو با آرانیوز در یز،دبا اشاره به اینکه تا شب گذشته 130 نفر در چهار حوزه انتخابیه یزد ثبت نام خود را قطعی کرده‌اند، اظهار داشت: حوزه انتخابیه شهرستان یزد، اشکذر و زارچ بیشترین میزان ثبت نام را داشته و تا شب گذشته 66 نفر در این حوزه ورود کرده‌اند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه مهریز هم که شش شهرستان ابرکوه، خاتم، مروست، مهریز، بافق و بهاباد جزو آن هستند و بزرگترین حوزه انتخابیه کشور به لحاظ جغرافیایی به حساب می‌آید هم 28 نفر اقدام به ثبت نام در انتخابات کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد تعداد ثبت‌نام کنندگان حوزه انتخابیه شهرستان‌های تفت و میبد را 18 نفر دانست و افزود: در حوزه انتخابیه شهرستان اردکان هم تا شب گذشته 18 نفر اقدام به ثبت نام در انتخابات کرده‌اند.

عزیزی با بیان اینکه 8 نفر از ثبت نام کنندگان خانم و 122 نفر آقا هستند گفت: از کل ثبت‌نام کنندگان، 3 نفر دارای مدرک حوزوی، 22 نفر دارای مدرک دکتری، 3 نفر دارای مدرک کارشناسی و 102 نفر هم با مدرک کارشناسی ارشد اقدام به ثبت نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه روز گذشته آمار ثبت‌نام کنندگان نسبت به روزهای قبل بالاتر بوده گفت: تا دو روز قبل تعداد کل ثبت‌نام کنندگان در مجموع 88 نفر بود، اما روز گذشته 42 نفر جدید به این آمار اضافه شد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار