کد خبر: ۱۰۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۹۳۰ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.
کشف ۹۳۰ حلقه لاستیک قاچاق در اصفهان ‌

به گزارش آرانیوز از اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی‌فر در اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه برنامه‌ها و طرح‌های خود طی کسب خبری مبنی بر اینکه تعداد زیادی لاستیک خودروی سواری در یکی از انبارهای شهر اصفهان انباشته شده موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار مذکور بازرسی کرده و در نتیجه 930 حلقه لاستیک دولتی مربوط به خودروهای سواری را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش لاستیک‌های مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 18 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه موجودی این انبار در سامانه انبارهای اداره صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده بود، براساس قانون مشمول جرم قاچاق شده و تمام لاستیک‌ها با حکم مرجع قضائی توقیف شدند.

سردار هاشمی‌فر با اشاره به شناسایی مالک اصلی لاستیک‌ها و معرفی وی به مرجع قضائی گفت: عده‌ای از افراد سودجو و فرصت‌طلب با قاچاق و احتکار لاستیک باعث بروز اختلال در عرضه این کالا و ایجاد مشکلات عدیده برای رانندگان شدند که در این خصوص ضمن هشدار به این گونه افراد در خصوص برخورد قانونی با آنها از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اطلاعاتی در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار