کد خبر: ۱۰۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی، گفت: شهرداران خراسان شمالی باید به دنبال ایجاد درآمدهای پایدار باشند.
شهرداران خراسان شمالی به دنبال ایجاد درآمدهای پایدار باشند

به گزارش آرانیوز از بجنورد، مهدی رشیدی امروز در دیدار با شهرداران استان خراسان شمالی، خطاب به شهردارانی که درگیر مشکلات مالی هستند، اظهار داشت: اگر شهرداران  تنها به اعتبارات ملی وابسته باشند موفق نخواهند بود و باید از ظرفیت‌های بالقوه شهرستان‌ها جهت درآمدزایی و رسیدن به درآمد پایدار استفاده شود.

وی درباره  پروژه‌هایی که 20 تا 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، افزود: پروژه‌ها باید احصا و از ظرفیت‌های استان استفاده شود تا در قالب مصوبات سفر اقدامات لازم صورت گیرد. 

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی همچنین در خصوص مجوز ماده 23 آب شرب و سد راز گفت: همچنان پیگیری‌های لازم در دست اقدام است تا نتیجه حاصل شود. در حوزه آب با انجام پروژه‌های محرومیت‌زدایی تاکنون  شاهد پیشرفت 100 درصدی هستیم.

رشیدی عنوان کرد: به رغم کمبود اعتبارات در یک سال و نیم گذشته پنج دستگاه ماشین‌آلات برای شهرداری‌ها جذب شد. 

وی ادامه داد: تخصیص اعتبار برای پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی 20 تا 30 درصد، پروژه سد شهر راز با دو فاز اجرایی، بازسازی و ایجاد دهنه برای پل‌های داخل شهر جهت مهار سیلاب‌ها، ایجاد راه ارتباطی برای اتصال به مرکز استان و استان هم مرز، از مواردی است که باید با تزریق اعتبار و تسریع در اجرای پروژه‌ها خدمت مناسب به مردم انجام شود.

رشیدی خواستار بازنگری طرح هادی و تفضیلی در شهرستان به علت عدم وجود زمین برای ساخت مسکن جوانان در شهر و روستا شد  و از عدم همکاری مطلوب بنیاد مسکن و راه و شهر سازی در این حوزه انتقاد کرد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار