کد خبر: ۱۰۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
با اشتراک پذیری۳ هزار و ۵۰۶ مشترک جدید در شش ماهه نخست سال جاری، تعداد مشترکان گاز طبیعی در سطح استان به ۳۲۴هزار و۹۰ مشترک رسید.

۳ هزار و ۵۰۶ اشتراک گاز طبیعی جدید در استان سمنان پذیرش شد

 

به گزارش آرانیوز ؛ سیدجواد حقیقت حسینی مدیر عامل این شرکت با اعلام خبر فوق، گفت: بر اساس کاربری مشترکین جدید، تعداد ۲هزار و ۸۲۰ اشتراک خانگی، ۵۳۲ اشتراک تجاری، ۱۳۶ اشتراک صنعتی و ۱۸ اشتراک مذهبی در شش ماهه نخست سال جاری پذیرش شده اند.

وی با توجه به اینکه در ابتدای سال تا پایان شهریور ماه، تعداد ۳ هزار و ۵۰۶ اشتراک جدید به ثبت رسیده است، گفت: از این تعداد، ۲ هزار و ۵۸۷ اشتراک در بخش شهری استان و ۹۱۹ مورد دیگر آن مرتبط با بخش روستایی می باشد؛ بر این اساس تعداد کل مشترکان گاز طبیعی در سطح استان به ۳۲۴هزار و ۹۰ اشتراک رسید.

حقیقت حسینی با اشاره به پراکندگی جمعیت در سطح استان، گفت: توسعه شبکه های گازرسانی عاملی در راستای تحقق شعار سال می باشد و شرکت گاز استان سمنان برای برخوردای مناطق باقیمانده استان از نعمت گاز طبیعی، تلاش مستمر و جدی در دستور کار دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در پایان افزود: عملیات گازرسانی به مناطق روستایی و صنعتی استان با شتاب بیشتری در حال پیگیری است؛ تاکنون از ۳۹۶ روستای دارای قابلیت گازرسانی، ۳۰۰ روستا به شبکه گاز متصل شده و گازرسانی به ۸ روستا نیز در دست اجرا است.

 

برچسب ها: استان سمنان
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار