کد خبر: ۱۰۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسانی برای انجام حفاری در سطح شهر یزد هماهنگی لازم را داشته باشند تا از ایجاد مشکل برای شهروندان پیشگیری شود.

دستگاه‌های خدمات‌رسان برای حل مشکل حفاری‌ها هماهنگ شوند

به گزارش آرانیوز ، فخرالسادات خامسی گفت: مطابق قانون، دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون آب، برق، گاز و مخابرات با هماهنگی شهرداری باید برنامه سالیانه خود در خصوص حفاری‌ها را اعلام کنند و تا حد امکان در یک منطقه برنامه‌های خود را با هم پیش ببرند تا مردم محلات و مناطق شهر به جهت ناهماهنگی‌های ایجاد شده در این خصوص مرتب درگیر مشکلات ناشی از حفاری نباشند.

وی اضافه کرد: در قانون حفاری‌ها، به کانال مشترک تاسیسات شهری اشاره شده است که می‌تواند تا حد زیادی به حل این معضلات کمک کند اما به جهت هزینه‌های بالا و نیز عدم هماهنگی‌های لازم بین دستگاهی فعلا در دستور کار نیست.

خامسی با اشاره به اینکه حفاری‌های پی در پی در معابر باعث گلایه‌مندی شهروندان می‌شود، تاکید کرد: مردم باید نظم و انضباط در انجام کارهای عمرانی همانند حفاری را در شهر ببیند تا همکاری لازم با این قبیل فعالیت‌ها را با دستگاه‌هایی که اقدام به حفاری می‌کنند داشته باشند.

عضو شورای شهر یزد خاطرنشان کرد: لازم است مطابق قانون مذکور با تشکیل کمیسیون هماهنگی حفاری‌ها و هماهنگ‌سازی برنامه‌ها، مسئولان اجرایی با برنامه‌های دقیق و منسجم تمام همت خود را برای توسعه، عمران و آبادانی به کار گیرند و پروژه‌های حفاری را در مسیر توسعه و ارتقای زیرساخت‌های اصلی منطقه، با استانداردهای لازم انجام دهند.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار