کد خبر: ۱۰۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری خراسان شمالی انتخاب شدند.
اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات خراسان شمالی انتخاب شدند

به گزارش آرانیوز ، حسن ناهیدی از انتخاب اعضای هیئت‌های اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان خبر داد و اظهار داشت: راه اندازی سه شبکه مخصوص تبلیغات انتخاباتی و شناساندن نامزدها و برنامه های آن ها به مردم در دستور کار است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی در ادامه افزود: 22 هیات اجرایی در استان برگزاری انتخابات را بر عهده دارند که 2 هیات مربوط به شهرستان فاروج است که کرسی مشترک با شهرستان قوچان در خانه ملت دارد.

وی با بیان اینکه بر این اساس در استان 20 هیات اجرای تشکیل شده است،تصریح کرد: هیات های اجرایی انتخابات شامل هشت نفر عضو اصلی(معتمدان)، پنج نفر عضو علی البدل و سه نفر نماینده حقوقی است که ریاست آنها با فرماندار شهرستان یا بخشداران بخش های مستقل است.

حسن ناهیدی اظهار داشت: افزایش یک کرسی در خانه ملت برای مردم این استان پیشنهاد شده بود اما این امر مسکوت ماند و در این دوره از انتخابات مجلس شمار نمایندگان همان چهار نفر است و یک نماینده هم میان فاروج و قوچان مشترک است.

رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه به حوزه های انتخابیه استان اشاره کرد و گفت : در هر یک از حوزه‌های انتخابیه استان شامل «بجنورد-راز و جرگلان-مانه-سملقان ـ گرمه ـ جاجرم»، «اسفراین ـ بام و صفی‌آباد» و «شیروان» قرار است سه شبکه با هدف تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس راه‌اندازی شود.

حسن ناهیدی در پایان افزود: این اقدام با هدف شناساندن نامزدها و برنامه‌های آن ها به مردم و تسهیل در شناسایی نامزدهای مورد علاقه مردم به آن‌ها است تا صرفا محدود به حضور در ستادهای انتخاباتی نباشند.

انتهای پیام/.

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار