کد خبر: ۱۰۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
رئیس ستاد انتخابات استان گلستان از نقص مدارک ۳۵۰ نفر در مرحله پیش ثبت نام دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.
نقص مدارک ۳۵۰ نفر در پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس استان گلستان

به گزارش آرانیوز  از گرگان، سیدعلی مهاجر صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره مرحله ثبت‌نام انتخابات مجلس در استان اظهار داشت: 959 گلستانی در مرحله پیش ثبت نام، متقاضی حضور در عرصه انتخابات امسال شدند که مدارک 350نفر در مرحله پیش ثبت‌نام ناقص است.

وی با بیان اینکه تاکنون مدارک 609 نفر بدون هیچ‌گونه نقصی تایید شده است افزود: در مرحله بررسی و صحت‌سنجی مدارک داوطلبین ثبت نام شده در پنجره واحد وزارت کشور، تاکنون 350 پرونده دارای نقص بوده که از این تعداد 322 نفر در یکی از مراجع استعلامی و 28 نفر دیگر در 2 مرجع دارای نقص اعلام شده است.

رئیس ستاد انتخابات گلستان تصریح کرد: صحت‌سنجی مدارک طبق قانون بر عهده دستگاه‌های 6 گانه مرجع استعلام، شامل وزارت امور خارجه، سازمان اداری و استخدامی کشور، دستگاه قضایی، وزارت علوم، سازمان ثبت احوال و نظام وظیفه می‌باشد.

مهاجر ادامه داد: دستگاه‌های مرجع استعلام تا 26 مهر ماه 1402 فرصت رسیدگی و اعلام نظر به اعتراضات متقاضیان پیش ثبت‌نام را دارند.

وی با اشاره به ثبت اعتراض متقاضیان جهت بررسی مجدد مدارک و یا تکمیل نواقص اعلامی گفت: تاکنون 344 نفر در سامانه مدارک خود را ویرایش و ثبت بررسی مجدد را درخواست داده و 6 نفر هم هیچ اقدامی نداشته‌اند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها