کد خبر: ۱۰۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مبارزه با پدیده قاچاق کالا و خودروهای شوتی باید در دستور کار نیروی انتظامی قرار گیرد.
انتقاد آیت‌الله دری نجف‌آبادی از تردد خودرهای شوتی در جاده‌های استان مرکزی

به‌گزارش آرانیوز  ، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده، معاونان و کارکنان انتظامی استان مرکزی با اشاره به تبریک روز نیروی انتظامی و فراجا اظهار داشت: در سایه اقتدار و صلابت نیروی انتظامی فضای جامعه همیشه برای افراد سودجو، عاملان بی نظمی و برهم زنندگان نظم عمومی ناامن قرار دارد. 

وی افزود: نیروی انتظامی زحمات و تلاش‌های بسیاری در جهت برقراری امنیت در جامعه داشته‌اند که این تلاش قابل تقدیر و ستودنی است بنابراین آحاد ملت باید قدردان فرزندان جان بر کف خود در این نهاد مقدس باشند. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: شهدای بسیاری از نیروهای انتظامی در راستای تحقق اهداف متعالی، تقدیم نظام مقدس انقلاب اسلامی شده است که این مهم برگ زرینی در افتخارات جمهوری اسلامی ایران است. 

دری نجف‌آبادی با تاکید بر برنامه‌ریزی در زمینه حجاب و عفاف، بیان کرد: مسائلی به مانند حجاب و عفاف نیازمند برنامه‌ریزی است تا از بروز آسیب‌های اجتماعی و تبدیل شدن این پدیده‌ اجتماعی به مقوله امنیتی جلوگیری شود. 

وی با تاکید بر تقویت بنیه علمی و آموزشی نیروهای انتظامی، بیان کرد: نیروی انتظامی باید شگردهای خائنین و دشمنان را شناسایی و در مقابله با جرایم مختلف از هیچ خطایی چشم پوشی نداشته باشد و تمام توان خود را در این زمینه بکار گیرند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر مقابله با تردد خودرهای شوتی در جاده‌های استان مرکزی، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده قاچاق کالا و خودروهای شوتی باید در دستور کار نیروی انتظامی قرار گیرد در این راستا نیاز است نیروی انتظامی استان با همکاران خود در استان‌های همجوار هماهنگ باشد. 

امنیت در نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا و مشارکت مردم است

سردار هادی رفیعی‌کیا، فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز در این نشست اظهار داشت: در راستای برقراری امنیت در کشور هر فرد و ارگانی وظایفی را عهده‌دار است اما پلیس به عنوان رکن اصلی برقرار کننده امنیت در جامعه به شمار می‌رود. 

وی افزود: امنیت در نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا و مشارکت مردم است و 218 پلیس شهید تاکنون در راستای امنیت جامعه در استان مرکزی تقدیم شده است که این امر مسئولیت آحاد مردم را برای حفظ امنیت در جامعه بیشتر می‌کند. 

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه 130 خدمت توسط پلیس به مردم ارائه می‎‌شود، گفت: تمام فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، علمی و آموزشی نیروی انتظامی و پلیس برپایه امنیت برقرار است و امنیت حاصل تلاش جمعی است. 

 

 
نظرشما
پربازدیدها