کد خبر: ۱۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰
نماینده گچساران و باشت:
در چهار سال پیش در روستاهای ترک نشین کسی جرات نمی کرد حضور پیدا کند اما امروز با قاطعیت عرض می کنم که این عزیزان از ما بهترین استقبال ها را می کنند.

آرای بالای 80 درصد بویراحمد گرمسیر متعلق به من است

  به گزارش آرانیوز، " غلامرضا تاج گردون " در همایش سادات زاد احمدی باشت گفت: آرای بالای 80 درصد بویراحمد گرمسیر متعلق به من بوده و از سویی خوشحالم که توانستم مرزبندی های بین لر و ترک را در حوزه انتخابیه ام بشکنم.

وی با تقدیر از همراهی های تمامی اقوام و طوایف در حوزه انتخابیه گچساران و باشت با خود اظهارداشت: یک رای ترک ها برای ما 100 رای ارزش دارد و مفتخر هستم که در روستاهای ترک نشین از ما استقبال خوبی می شود.
 
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: در چهار سال پیش در روستاهای ترک نشین کسی جرات نمی کرد حضور پیدا کند اما امروز با قاطعیت عرض می کنم که این عزیزان از ما بهترین استقبال ها را می کنند.
  
تاج گردون با تاکید براینکه مرزبندی ها در دوران ما شکسته شده است خاطرنشان کرد: برای خدمت کردن خوب به مردم باید این مرز بندی ها شکسته شود و اگر شکسته نشود توسعه یافتگی بدنبال نخواهد داشت.
 
وی گفت: ما معتقدیم نماینده مردم ایران اسلامی ، کهگیلویه و بویراحمد و مردم زادگاهم یعنی گچساران و باشت بوده و برای خدمت خوب کردن به آنها نباید توجهی به جناح های سیاسی و یا طایفه و قبایل نمود.
 
نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با سوگند به اینکه درخواب و بیداری خود را از مردم حوزه انتخابیه اش جدا ندیده است ، تصریح کرد: پیش خدای خود فکر کنید که اگر باشت 90 نسبت به باشت 94 پنج برابر رشد نکرده است به من رای ندهید.
 
تاج گردون با تاکید بر رعایت اخلاق سیاسی در انتخابات ادامه داد: ما معتقد به رعایت اخلاق سیاسی در انتخابات بوده و هستیم و معتقد نیستیم که بخاطر دستمالی قیصریه ای را به آتش بکشانیم.

وی گفت: باید طوری عمل نمود که مردم در برابر نماینده آرامش داشته باشند.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی با تشریح ویژگی های نماینده خوب در مجلس خاطرنشان کرد: نماینده در وهله باید بداند که وکیل الدوله نیست و نماینده تمام مردم است.
 
تاج گردون افزود: نماینده باید از دولتی که حرف ملت را می زند و بفکر ملت است دفاع کند و در این بین با آن دولت همراهی نماید.
 
نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به مردمسالاری دینی یک ضرورت انکارناپذیر در جامعه ما است خاطرنشان کرد: هرکس که بخواهد با دروغ، ریا و ظاهرسازی را ملاک خود قرار دهد نمی تواند موفق شود.
 
وی به خطرات دنیوی و لغزش های دنیوی اشاره و اظهار داشت: نماینده اگر آلوده به فساد ، خطا و بسیاری از مشکلات جاری کشور باشد نمی تواند از خطاها مصون بماند.



نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار