کد خبر: ۱۰۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از اجرای طرح دارویار برای جانبازان ۷۰ درصد در این استان خبر داد و گفت: هدف از طرح دارویار ارائه خدمت دارویی در منزل ایثارگران است.

طرح «دارو‌یار» برای جانبازان ۷۰ درصد در زنجان اجرا می‌شود


به گزارش آرانیوز  از زنجان، علیرضا حیدری، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان زنجان با یک داروخانه در سطح شهر در راستایی اجرای این طرح قرارداد بسته که جانبازان ۷۰ درصد در مرحله اول برای ارائه خدمات طرح دارویار معرفی شده‌اند، گفت: هدف از طرح دارویار ارائه خدمت دارویی در منزل ایثارگران است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان افزود: این طرح از ابتدای مهرماه سال‌جاری آغاز شده است و بنا به نیاز ایثارگر خدمات دارویار اجرا می‌شود.

وی افزود: ایثارگران با مراجعه به سایت دارویار کد رهگیری را وارد سامانه کرده و داروها را در عرض ۲۴ ساعت درب منزل تحویل داده می‌شود و هزینه‌ای از وی بابت خرید داروها اخذ نمی‌شود.

حیدری ادادمه داد: در این طرح داروهای مورد نیاز درب منزل جانبازان بالای ۷۰ درصد و والدین معزز شهدای بالای ۷۵ سال سن تحویل داده می‌شود.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تاکید کرد: طرح دارویار برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه ایثارگری استان با همکاری بیمه دی که بخش خصوصی بوده در حال اجرا ‌است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار