کد خبر: ۱۰۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
ایلام-رئیس کل دادگستری استان ایلام در جریان ملاقات مردمی به صورت چهره به چهره با بیش از ۵۸ نفر از مراجعان دیدار و با بررسی درخواست‌های حقوقی و قضایی آنان دستورات لازم را صادر کرد.

بررسی مشکلات قضایی ۵۸ نفر در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری ایلام

 

به گزارش آرانیوز ، برنامه ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان ایلام، در راستای سیاست‌های ابلاغی قوه قضاییه مبنی بر لزوم ارتباط مسئولان قضایی با مردم و تکریم ارباب رجوع، به صورت مستمر و هر هفته برگزار می‌شود.

گفتنی است، علاوه بر امکان دیدار اقشار مختلف مردم با رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان ایلام طی ایام هفته، در یک روز از هفته نیز به صورت اختصاصی جلسات دیدار مردمی رئیس کل دادگستری ایلام برگزار می‌شود.

علی‌محمدی در حاشیه این دیدار مردمی اظهار داشت: بیش‌ترین خواسته‌های مردم در این دیدارها در ارتباط با رسیدگی مجدد به پرونده‌هایی که رای آن‌ها قطعی شده، درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان بود که پس از بررسی، دستورات مقتضی صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام همچنین اضافه کرد: دیدار چهره به چهره با مردم با هدف شنیدن و رسیدگی به خواسته‌ها، دغدغه‌ها، پیشنهادات و مسائل و مشکلات شهروندان و پاسخگویی به آنها اثرات مثبت بسیار و رضایتمندی آنان را به دنبال دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار