کد خبر: ۱۰۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر ساخت پارکسوار برای ساماندهی ترافیک هسته مرکزی شهر گفت: باید پارکینگ شهید کاظمی نیز بهسازی شده و با شرایط مطلوب در اختیار شهروندان و زائران قرار گیرد.

ساماندهی پارکینگ شهید کاظمی در دستور کار شهرداری قم قرار گیرد

 

سید محمدحسین دهناد، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم در گفت‌وگو با آرانیوز در قم، خواستار ساماندهی بلوار شهید سلیمانی شد و اظهار کرد: در مباحث علمی در حوزه ترافیک رساندن تمام خودروها به نزدیک‌ترین پارکینگ به محل تجمع اشتباه بوده و نمی‌توان بر اساس این رویکرد ترافیک شهر را ساماندهی کنیم.

وی ساخت پارک‌سوار را یکی از راه‌های برون‌رفت از ترافیک هسته مرکزی شهر دانست و افزود: طبق طرح جامع ترافیک باید چهار طرف شهر قم پارک‌سوار ساخته شود و تا زمانی که این پارک‌سوارها راه‌اندازی نشود مشکلی از ترافیک این بخش از شهر حل نخواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم مشکلات پارکینگ شهید کاظمی را نیز یادآور شد و تصریح کرد: شرایط این پارکینگ بسیار بد بوده و رغبتی برای استفاده از آن در شهروندان و زائران وجود ندارد.

وی با گلایه از عدم ساماندهی پارکینگ به دلیل موقت بودن آن گفت: سال‌ها است این ظرفیت بلااستفاده مانده و قرار است تا چند سال آینده به دلیل موقت بودن آن خدمات مطلوبی در آن ارائه نشود.

دهناد در پایان تأکید کرد: معلوم نیست مشکلات این عرصه کی و چطور حل شود، لازم است پارکینگ بهسازی شده و با شرایط مطلوب در اختیار شهروندان و زائران قرار گیرد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار