کد خبر: ۱۰۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
فرمانده ارشد سپاه الغدیر با اشاره به طرح‌های جهاد آبرسانی و خانه سازی در استان یزد‌،‌ گفت: جهاد آبرسانی در شهر یزد 100 درصد و در دیگرهای شهرستانهای استان 60 درصد پیشرفت داشته است.

پیشرفت 60 درصدی جهادآبرسانی سپاه در استان یزد

 

سردار حسین زارع کمالی، فرمانده ارشد سپاه الغدیر در گفت‌وگو با آرانیوز در یزد با بیان این‌که ۱۱ قرارگاه برای محرومیت زدایی و خدمات بی منت توسط سپاه در استان یزد راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: چهار قرارگاه در راستای جهاد خدمت‌رسانی به مردم است و قرارگاه‌های دیگر وظایفی نظیر فعالیت‌های فرهنگی و جهاد تبیین برعهده دارند.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در قالب جهاد آبرسانی نیز افزود:‌ جهاد آبرسانی به ۵۸ روستای استان را از تیرماه سال گذشته با همکاری دستگاه‌های اجرایی خصوصا آبفا و همچنین حمایت استاندار آغاز کردیم و در حال حاضر شش مجتمع آبرسانی در شهرستان‌های یزد، میبد، اردکان، خاتم و ابرکوه ایجاد شده است.

سردار زارع کمالی با بیان این‌که بالغ بر ۱۳ هزار خانواده در استان یزد تحت پوشش جهاد آبرسانی قرار می‌گیرند، گفت:‌ پیشرفت کار در شهرستان یزد ۱۰۰ درصد و در شهرستان‌های دیگر استان ۶۰ درصد است.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد در ادامه با اشاره به برنامه زمانبدی برای جهاد آبرسانی تصریح کرد:‌ طبق برآوردهای انجام شده انجام عملیات آبرسانی به روستاهای استان یزد سه ساله است و تاکنون هم پیشرفت خوبی داشتیم.

وی با بیان این‌که انتظار داشتیم آبرسانی به روستاهای استان یزد طی یک سال و نیم انجام شود، خاطرنشان کرد: به دلایل مختلف این مهم محقق نشده و به خاطر آن از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

سردار زارع کمالی در ادامه با اشاره به این‌که امیدواریم جهاد آبرسانی تا پایان امسال به سرانجام برسد  و وارد فاز دوم که آبرسانی به ۳۰۰ روستا است بشویم، اظهار کرد:‌ سپاه و بسیج با تمام ظرفیت پای کار مردم است.

فرمانده سپاه الغدیر در بخش دیگری از سخنان خود جهاد خانه سازی را از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و بیان کرد: در حال حاضر مشغول ساخت خانه برای مددجویان کمیته امداد هستیم و در صورت واگذاری زمین آمادگی آغاز طرح دوم در این حوزه را نیز داریم.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار