کد خبر: ۱۰۶۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری ۸ عضو باند حرفه ای سارقان بعنف خودرو و مالخر در استان خبر داد.

انهدام باند حرفه‌ای سارقان به عنف خودرو در هرمزگان

 

به گزارش آرانیوز  از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان، اظهار کرد: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی و اشراف اطلاعاتی خود موفق شدند 5 نفر از اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت خودرو و 3 نفر مالخر را در سطح شهر بندرعباس شناسایی که پس از هماهنگی قضایی در چند عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند.

وی در ادامه گفت: این سارقان که متشکل از 5 مرد بودند که به عنوان مسافر، خودروهای مسافربر سواری را دربست کرده و با تهدید رانندگان، اقدام به سرقت خودرو آنان کرده و متواری می‌شدند.

جاویدان با اشاره به دستگیری 3 مالخر در این رابطه، افزود: در این عملیات ضربتی 3 دستگاه خودرو سرقتی به همراه یک قبضه کلت کمری، دو تیغه خشاب، 9 تیر جنگی و یک عدد چاقو از ید سارقان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی و تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس و مرجع قضائی قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: رانندگان خودروهای مسافربر و آژانس‌ها ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، از سوار کردن مسافران مشکوک و قبول مواد خوراکی از مسافران خودداری کرده و در صورت مشاهده رفتار مشکوک از مسافران دربستی گروهی و چند نفره سریعاً از طریق تماس با شماره 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند

پایان پیام/

نظرشما
پربازدیدها