کد خبر: ۱۰۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان با بیان اینکه ۲۲۰۰۰ کلاس درس استان اصفهان نیاز به نوسازی دارد، گفت: استان اصفهان دومین استان دارای مدارس فرسوده است.
۲۲۰۰۰ کلاس درس استان اصفهان نیاز به نوسازی دارد

مجتبی ملااحمدی در گفت‌وگو با آرانیوز در نطنز، جامعه خیرین را حلقه واسط حاکمیت و مردم عنوان کرد و اظهار داشت: با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها باید خیرین به مردم معرفی و تکریم شوند تا موجب شناخت بیشتر شهروندان نسبت به امر مدرسه‌سازی، مدرسه یاری و تشویق آحاد جامعه در مشارکت اجتماعی شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و 500 خیر مدرسه‌ساز در سطح استان اصفهان مشارکت دارند، گفت: بر اساس امار 32 هزار کلاس درس در سطح استان اصفهان وجود دارد که از این میان 22 هزار کلاس درس نیاز به نوسازی، تخریب و بازسازی دارد.

ملااحمدی با تاکید بر اینکه  استان اصفهان، 330 درصد جذب خیر در چند ماه گذشته داشته است و پنجمین استان کشور در جذب مشارکت‌های مردمی است، افزود: استان اصفهان دومین استانی است که مدارس فرسوده بی‌شماری دارد و خشک شدن زاینده رود موحب شد بیش از 117 مدرسه نشست کند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان گفت: با انجام تعهد خیر علی شهدوست، ظرف مدت شش ماه مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان به وعده خود جهت تکمیل این پروژه آموزشی عمل خواهد کرد و قرار است سهم قابل توجهی از اعتبارات این پروژه توسط مجمع خیرین مدرسه‌ساز اصفهان تامین و  اختصاص یابد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار