کد خبر: ۱۰۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
همزمان با بازگشت ساعت کاری ادارات به روال سابق ساعات کار مترو و اتوبوس‌های درون شهری اصفهان تغییر کرد.
ساعات کار مترو و اتوبوس‌های درون شهری اصفهان تغییر کرد

به گزارش آرانیوز  از اصفهان، همزمان با بازگشت ساعات کار ادارات به روال سابق، ساعت کاری شرکت اتوبوسرانی اصفهان و حومه و همچنین شرکت متروی منطقه اصفهان تغییر کرد.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان با اشاره به ساعات جدید فعالیت متروی اصفهان با اشاره به تغییر ساعت فعالیت مترو اظهار داشت:  بر این اساس مترو روزهای هفته به غیر از روزهای جمعه و تعطیلات، در 20 ایستگاه از ساعت 6:00 تا 7:00 با سرفاصله حرکتی 15 دقیقه و از ساعت 7:00 تا 21:00 با سر فاصله حرکتی 11 دقیقه خدمت‌رسانی می‌کند.

علیرضا خورزنی افزود: متروی این کلان‌شهر روزهای جمعه از ساعت 9:00 تا 21:00 با سر فاصله حرکتی 15 دقیقه در 9 ایستگاه منتخب از جمله قدس، شهید علیخانی، کاوه، شهید باهنر، امام حسین (ع)، سی‌وسه پل، آزادی، کوی امام و صفه نسبت به جابه‌جایی مسافران اقدام می‌کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه نیز در این باره گفت: هم‌زمان با تغییر ساعات کار ادارات، زمان سرویس‌دهی اتوبوسرانی این کلان‌شهر از امروز تغییر کرد.

سیدعباس روحانی تصریح کرد: فعالیت ناوگان اتوبوسرانی اصفهان از امروز هم‌زمان با تغییر ساعات کار ادارات از ساعت 6:00 آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس‌ها در تمام خطوط آماده سرویس‌دهی به شهروندان است، گفت: روزانه 750 تا 800 دستگاه اتوبوس در 100 خط فعال اتوبوسرانی شهر اصفهان تردد می‌کند.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار