کد خبر: ۱۰۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
رئیس پلیس راه گیلان خبر داد؛
رشت - رئیس پلیس راه گیلان از برخورد جدی پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در معابر برون شهری استان خبر داد و گفت: در همین راستا ۸۴۸ خودرو اعمال قانون شدند.

برخورد جدی با خودروهای پلاک مخدوش در گیلان

 

به گزارش آرانیوز  ، سرهنگ جاور صفاری ظهر پنجشنبه در گفتگو با رسانه‌ها از برخورد جدی پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در گیلان خبر داد و اظهار کرد: دستکاری ارقام و یا مخدوش کردن پلاک خودروها جرم محسوب می‌شود و در قوانین کشور عمل مجرمانه و مستوجب مجازات است.

وی در ادامه با بیان اینکه پلاک وسیله نقلیه، معرف هویت و شناسنامه سوابق آن است، افزود: برخی از متخلفان و مجرمان به منظور انجام اقدامات خلافکارانه و فرار از اعمال مقررات اقدام به برداشتن، جعل و یا پوشاندن پلاک می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان گیلان بیان داشت: افرادی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خودرو می‌کنند علاوه بر اینکه وسیله نقلیه آنها توقیف می‌شود باید بدهی‌های جرایم راهنمایی و رانندگی هر دو پلاک را پرداخت و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شوند.

این مقام انتظامی از اجرای طرح برخورد با پلاک مخدوش وسایل نقلیه در معابر برون شهری گیلان به مدت ۳ روز خبر داد و گفت: در این راستا ۸۴۸ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۳۰ نفر نیز به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار