کد خبر: ۱۰۵۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶
همزمان با آخرین روز از هفته دولت؛ 
رشت- همزمان با هفتمین روز از هفته دولت ۴۹ پروژه عام المنفعه با صرف اعتباری حدود ۱۲۰ میلیارد تومان در بخش سنگر رشت افتتاح و به بهره برداری رسید.

۴۹ پروژه عام المنفعه در بخش سنگر رشت افتتاح شد

 

به گزارش آرانیوز  ، کیا عاشوری عصر چهارشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های آخرین روز از هفته دولت اظهار کرد: ۴۹ پروژه عام المنفعه با صرف اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان در بخش سنگر رشت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: حدود ۱۳ کیلومتر از ابتدای سال تاکنون تبدیل سیم مسی به کابل خود نگهدار، ۳۲ دستگاه افزایش ترانس در همین ۵۰ روز پیک مصرف داشته‌ایم که اعتباری حدود ۳۵ میلیارد تومان صرف شده است.

عاشوری به عملکرد شرکت برق طی یک سال اخیر اشاره کرد و گفت: ۳۱۵ کیلومتر کابل خود نگهدار برای توسعه و تقویت شبکه برق در سطح شهرستان رشت اجرا و ۳۳۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز ۸ پروژه متمرکز برای توسعه آب روستایی در بخش سنگر مورد بهره برداری قرار گرفت، اضافه کرد: برای افتتاح این پروژه‌ها ۲۰ میلیارد تومان اعتبار مصرف شده است،

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به تخریب یک سال گذشته پل خمام رود اشاره کرد و افزود: امروز پروژه احداث این پل با بهترین کیفیت مورد بهره برداری قرار گرفت که برای این پروژه نیز ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

وی ادامه داد: ۳۶ کیلومتر بهسازی و آسفالت راه روستایی، احداث ۳ پل، خمام رود، سروندان و تعریض پل کوچک جوبنه از اقدامات خوب اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای در بخش سنگر بوده است که در این هفته مورد بهره برداری قرار گرفته است.

عاشوری در ادامه با تاکید بر اینکه افزایش اعتماد عمومی و امید آفرینی از اولویت‌های دولت سیزدهم به شمار می‌رود، بیان کرد: رویکرد این دولت مردم محوری است.

وی با بیان اینکه دولت خدمتگزار نگاه ویژه ای به مناطق مختلف بویژه محروم دارد، گفت: فرآیند ارتباط مردم با مسئولان در این دولت تسهیل شده و در عمل به مردم میدان داده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار