کد خبر: ۱۰۵۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
گرگان- مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت:موکب امامزادگان و بقاع متبرکه با همراهی ستاد اربعین استان و استانهای معین روزانه ۲۰۰۰ هزار پرس غذا در بین زائران اربعین درمرز مهران توزیع می‌کند.

توزیع ۲۰۰۰پرس غذا دربین زائران اربعین توسط موکب امامزادگان گلستان

 

به گزارش آرانیوز  ، حجت الاسلام حسین مهدیان در خصوص ارائه خدمات رفاهی، اسکان به هزار زائر اربعین، اجرای برنامه‌های فرهنگی و توزیع آب معدنی را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده این اداره کل در ایام اربعین، اظهار کرد: کاروان موکب اوقاف استان مستقر در مرز مهران با همراهی ستاد اربعین استان‌های و مشارکت ادارات کل اوقاف و امور خیریه استان‌های چون سمنان، خراسان شمالی، ایلام، گیلان، اصفهان در حال خدمات دهی به زائرین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) هستند.

به گفته وی بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای مورد نیاز پذیرایی زوار همراه این کاروان ارسال شده و در زمان ارائه خدمات به زائران اربعین، ارسال شده است.

مهدیان با اشاره به ینکه فعالیت موکب اوقاف گلستان با استقرار در مرز مهران تا ۳ روز بعد از اربعین حسینی ادامه دارد، اضافه کرد: تعداد بیش از ۱۰۰ خادم اعزامی خدمات پذیرایی، رفاهی و اسکان و فرهنگی را به زائران اربعین حسینی ارائه می‌دهند.

لازم به ذکر است تمامی این اقلام با کمک‌های مردمی، موقوفات و امامزادگان بوده است.

نظرشما
پربازدیدها