کد خبر: ۱۰۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان:
اردستان-رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان گفت: بنابر فرمایشات رهبر انقلاب حدود ۲۵ درصد اقتصاد کشور را باید تعاونی‌ها داشته باشند و در اردستان ۱۷۰ شرکت تعاونی وجود دارد.

۱۷۰ شرکت تعاونی در اردستان فعال است

 

به گزارش آرانیوز  ، وحید نقوی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در سال جاری به دلیل ایام اربعین حسینی، برنامه‌های هفته تعاون زودتر برگزار می‌شود و از یکم شهریور تا هفتم هفته تعاون نامگذاری شده که مصادف با هفته دولت نیز است.

وی افزود: تعداد اعضای تعاونی‌های شهرستان اردستان را به صورت دقیق احصا و بررسی کردیم و بر این اساس ۱۰ درصد جمعیت شهرستان اردستان عضو شرکت‌های تعاونی است که این آمار نوید بخش اتفاقات خوب بوده و در اقتصاد شهرستان تأثیرگذار خواهد بود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان تصریح کرد: بنابر فرمایشات رهبر انقلاب حدود ۲۵ درصد اقتصاد کشور را باید تعاونی‌ها داشته باشند و در شهرستان اردستان ۱۷۰ شرکت تعاونی وجود دارد همچنین برخی تعاونی‌های شهرستان متأسفانه مغفول مانده‌اند و در این راستا در حال تبدیل کردن تعاونی‌های راکد به تعاونی‌های فعال هستیم.

نقوی بیان کرد: از تعداد ۱۷۰ شرکت تعاونی در شهرستان اردستان، حدود ۶۱ درصد تعاونی‌ها فعال هستند، تعاونی‌های شهرستان در رسته‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی است و بیشتر تعاونی‌های اردستان در زمینه‌های کشاورزی و دامداری فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته تعاون در شهرستان اردستان شامل غبارروبی مزار شهدا، بازدید از تعاونی خوراک دام و طیور زواره و بازدید از تعاونی فولاد کویر که از نظر اشتغال جز تعاونی‌های برتر استان بوده، است همچنین میز خدمت در نمازجمعه نیز برگزار می‌شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی؛ یادآور شد: با اعضای تعاونی‌های شهرستان نشست خواهیم داشت تا در این جلسه مسائل و مشکلات آنان بیان و برطرف شود، شعار هفته تعاون سال جاری حکمرانی تعاونی، حکمرانی مردم نامگذاری شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار