کد خبر: ۱۰۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
تبریز - بانوی ووشوکار آذربایجان شرقی با اشاره به موفقیت های ووشو استان در سطح کشوری و بین اللملی، گفت: کیفیت ووشو آذربایجان شرقی نسبت به گذشته خیلی افزایش یافته است.

 

کیفیت ووشو آذربایجان شرقی نسبت به گذشته خیلی افزایش یافته است

 

نسیم جعفری در گفتگو با آرانیوز ، با اشاره به حضورش در میادین برون مرزی افزود: تا به الان در ۲ مسابقه آسیایی سنگاپور و کره جنوبی شرکت داشتم که در مسابقات کره جنوبی که در شهر سئول برگزار شد خدا را شکر مقام نخست را کسب کردم.

بانوی ملی پوش ووشو آذربایجان شرقی عنوان داشت: با توجه به افزایش کیفیت ووشو استان که با تلاش‌های آقای ابراهیمی رقم خورده است توانسته‌ایم جایگاه ووشویمان را به سطح آسیایی نزدیک کنیم تا در میادین ورزشی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

جعفری با بیان اینکه رشته ووشو نیز مثل دیگر رشته‌های ورزشی مشکلات و کمبودهایی دارد، یادآور شد: متأسفانه با وجود یک خانه ووشو در استان بچه‌ها در دیگر باشگاه‌ها فعالیت می‌کنند و با افزایش قیمت تجهیزات ورزشی ووشو انتظار داریم مسئولین امر ما را در این کمبودها و گرانی‌ها حمایت مالی بکنند تا بیش از این بتوانیم افتخاراتی برای استان کسب کنیم.

وی با اشاره به کسب مقام اول جهانی ووشو که توسط ملی پوشان کشورمان بدست آمد اذعان داشت: این موفقیت نشان تلاش و همت تیمی بوده و نتیجه حمایت‌ها و همراهی ورزشکاران و مسؤلین بوده است.

نسیم جعفری سال ۱۳۷۲ در شهر تبریز متولد شده و ورزش ووشو را از سال ۱۳۸۲ شروع کرده و یک سال بعد موفق به حضور در تیم ملی ووشو بانوان شده است تا به عنوان نماینده آذربایجان شرقی در میادین این رشته ورزشی باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار