کد خبر: ۱۰۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: حفظ اراضی کشاورزی با امنیت زیستی و امنیت غذایی اولویت وزارت جهاد کشاورزی است.
حفظ اراضی کشاورزی با امنیت زیستی و امنیت غذایی اولویت وزارت جهاد کشاورزی است

به‌ گزارش آرانیوز از محلات، رضا افلاطونی پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش ائمه جمعه و مدیران بخش کشاورزی استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به تشریح موضوعات مربوط به حوزه امور اراضی و وظایف سازمان، اظهار داشت: حفظ اراضی کشاورزی با امنیت زیستی و امنیت غذایی برای سازمان امور اراضی و مجموعه وزرات جهاد کشاورزی از اهمیت خاصی برخوردار است که به آن پرداخته شده است به طوری که بحث فقهی و قانونی این موضوع در این جلسه تشریح شد. 

وی افزود: تثبیت مالکیت، حفظ کاربری اراضی کشاورزی و رفع تداخلات جزو شرح وظایف سازمان اراضی کشور است که استان مرکزی در این زمینه جزو استان‌های پیشرو است و بنده از مجموعه جهاد کشاورزی و ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان تشکر و قدرانی می‌کنم. 

رئیس سازمان امور اراضی کشور تصریح کرد: استان مرکزی در بحث رفع تداخلات رتبه نهم و در بحث صدور اسناد اراضی کشاورزی رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داده است و در حوزه حفظ کاربری نیز اقدامات خوبی انجام داده‌اند. 

افلاطونی خاطرنشان کرد: امیدواریم با سیاست گذاری‌های جدیدی که در حال اقدام است از جمله پایش هوشمند و برون‌سپاری وظایف نظارت گام‌های موثر و بهتری در این راستا برداشته شود. 

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار