کد خبر: ۱۰۵۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
فرماندار شهرستان مارگون می‌گوید: اعتبارت این شهرستان محروم و تازه تاسیس از محل‌های مختلف استانی ۱۰۰ درصد افزایش یافت.
اعتبارات شهرستان مارگون ۱۰۰ درصد افزایش یافت

مختار اندرخور در گفت‌وگو با آرانیوز  در یاسوج اظهار داشت: اعتبارت استانی شهرستان محروم و تازه تاسیس مارگون در  سال گذشته 45 میلیارد تومان بود که امسال به 90 میلیارد تومان افزایش یافته که افزایش 100 درصدی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه این اعتبارات جدا از اعتبارت اختصاص یافته در سفر رئیس جمهوری برای توسعه و رفع محرومیت‌ها در شهرستان مارگون بوده است، عنوان کرد: 650 میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، ورزش، عمران شهری، احداث ساختمان‌های فرمانداری و بخشداری در سفر اخیر رئیس جمهوری و وزیر کشور به عنوان نماینده معین دولت در سفر به شهرستان محروم و تازه تاسیس مارگون اختصاص یافت.

اندرخور با اشاره به اینکه از 45 میلیارد تومان اعتبارات سال گذشته 35 میلیارد تومان تخصیص یافت، ابراز کرد: هر سال فقط فرمانداری‌ها بر اعتبارات استانی نظارت داشتند و دخیل بودند ولی هم اکنون از صفر تا 100 اعتبارات شهرستان، در اختیار فرمانداری‌ها قرار می‌گیرد، تا نظارت صورت بگیرد.

وی با اشاره به ریزش 22 بهمن در جاده زیلایی و انسداد 18 روزه جاده این بخش در زمستان سال گذشته، خاطرنشان کرد: احداث راهدارخانه زیلایی و تجهیز سیلاب و کلوار در دستور کار قرار گرفت که هم اکنون راهدارخانه زیلایی به مناقصه رفته و تعیین تکلیف شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان مارگون با اشاره به ضرورت راه اندازی کلینیک یا بستر درمانی در این شهرستان یادآور شد: این مهم از محل اعتبارات استانی یا سفر رئیس جمهوری تعیین تکلیف خواهد شد و در سفر وزیر کشور نیز مورد تاکید قرار گرفت.

اندرخور این را هم گفت که سال گذشته یک آزمایشگاه مجهز در درمانگاه مارگون راه اندازی کردیم و همچنین دستگاه‌های رادیولوژی بطور کامل خریداری شده و در آینده نزدیک رادیولوژی راه اندازی می شود.

وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تا پاییز امسال 15 روستای شهرستان مارگون از نعمت گاز بهره مند خواهند شد

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار