کد خبر: ۱۰۵۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خبر داد؛
بجنورد- رییس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به روند افزایشی وقوع سرقت در استان، گفت: طرح و برنامه‌های جدی برای پیشگیری از وقوع سرقت در حال اجرا است.

عزم جدی دستگاه قضایی خراسان شمالی در پیشگیری از وقوع سرقت

به گزارش آرانیوز  ، حجت الاسلام رضا براتی زاده صبح دوشنبه در بازدید سرزده از حوزه قضائی شوقان اظهار داشت: ورود دستگاه قضائی به منظور پیگیری و رسیدگی به مشکلات مطروحه، حکایت از عزم راسخ و اراده قوی قوه قضائیه در موارد مختلف دارد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: تجربه قضائی ما نشان می‌دهد پیگیری جدی و رفع مشکلات مطرح شده تا حصول نتیجه لازم، باعث جلب اعتماد عمومی می‌شود.

وی افزود: سفر به حوزه‌های قضائی با در نظر داشتن چنین هدفی تداعی گر اهمیتی است که دستگاه قضائی در جهت رفع مشکلات مطروحه دارد.

براتی زاده تصریح کردبا اشاره به برخی انتقادات و نارضایتی‌ها در خصوص نحوه رسیدگی‌های قضائی گفت: طبعاً از هر چند نفری که به دستگاه قضائی مراجعه می‌کنند ممکن است عده‌ای باشند که از نحوه رسیدگی‌های قضائی و احکامی که درمورد آنان صادر شده اظهار نارضایتی کنند که البته در این خصوص قانونگذار مسیرهای لازم را جهت پیگیری این موارد پیش بینی کرده است.

براتی زاده ضمن ابراز نگرانی از افزایش کمی و کیفی موارد ارتکاب سرقت در کشور، استان و حوزه قضائی شوقان از آسیب شناسی و بررسی دقیق‌تر زمینه‌های تسهیل کننده وقوع سرقت خبر داد.

وی با اشاره به برخی طرح‌ها و برنامه‌های پیشگیرانه اجرایی در حوزه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اظهار کرد: متأسفانه طی چند سال اخیر به دلایل مختلف شاهد افزایش میزان و موارد سرقت بوده ایم و پرونده‌های متعددی نیز در این راستا تشکیل شده است.

نظرشما
پربازدیدها