کد خبر: ۱۰۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
مدیرکل کمیته امداد ایلام:
ایلام-مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: با توجه به رسالت این نهاد در خصوص خدمت رسانی به ضعیف ترین اقشار جامعه، هم اکنون همه مددجویان مورد حمایت این نهاد در استان از سه دهک پایین جامعه هستند.

 

همه مددجویان کمیته امداد ایلام از سه دهک پایین جامعه هستند

به گزارش آرانیوز رضا طاهری ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل امور عشایری استان ایلام بیان کرد: قشر دامدار استان خوشبختانه از اقشار فعال و پویای جامعه هستند و بخشی از اجراء کنندگان طرح‌های اشتغال زایی دامداری این قشر هستند.

وی ادامه داد: قشر دامدار علاوه بر حضور در عرصه اشتغال و کارآفرینی از زکات دهندگان مهم جامعه بوده و هر ساله بخشی از زکاتی که جمع آوری می‌شود مربوط به زکات دام در این استان است به شکلی که سال گذشته قشر دامدار و عشایر استان بیش از ۴۵۰ رأس دام به عنوان زکات اهداء کردند.

مدیرکل امور عشایری استان ایلام نیز در این نشست با تقدیر از خدمات کمیته امداد به قشر دامدار و عشایر استان گفت: بسیاری از قشر دامدار با حمایت‌های کمیته امداد و دریافت تسهیلات از این نهاد به شغل دامداری مشغول هستند و از این طریق به توانمندی رسیده‌اند.

محمد جواد خانزادی با عنوان اینکه از انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد در راستای همکاری‌های فراگیرتر بین این دو دستگاه استقبال می‌کنیم، تصریح کرد: قشر دامدار قشر مولد جامعه بوده که با کمترین هزینه‌ها بهترین و موثرترین خدمات را به مردم ارائه می‌دهند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار