کد خبر: ۱۰۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
بجنورد- جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۲ سارق متواری که اقدام به سرقت ۱۳ میلیارد ریال طلا و وجه نقد کرده بودند خبر داد.

سارقان میلیاردی جواهرات در خراسان شمالی دستگیر شدند


سرهنگ محمد غلامی در گفتگو با آرانیوز  اظهار داشت: حدود ۴ ماه پیش یک مورد سرقت طلا و پول نقد از منزل یکی از شهروندان شهر گالیکش در استان گلستان به وقوع پیوست و متهمان بلافاصله متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در بررسی‌های پلیسی مشخص شد سارقان در شهرستان مانه و سملقان حضور دارند، افزود: بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مراتب را در دستور کار خود قرار داده و در نهایت پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند محل اختفای سارقان را شناسایی و هر دو سارق را در یک عملیات غافلگیرانه بعد از ۴ ماه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمان به همراه پرونده متشکله به پلیس آگاهی شهرستان گالیکش تحویل داده شدند، گفت: پلیس به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد تا مجرمان و مخلان نظم و امنیت در جامعه به راحتی جولان دهند، لذا از شهروندان عزیز هم انتظار داریم تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرشما
پربازدیدها