کد خبر: ۱۰۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: مشکل تامین زمین برای ساخت مسکن ملی در شیروان حل و مراحل ساخت به زودی آغاز می‌شود.
مشکل زمین برای مسکن ملی در شیروان برطرف شد

قاسم قاسمی، در گفت‌وگو با آرانیوز در شیروان اظهار داشت: مشکل تامین زمین در شهر شیروان حل شده و به‌زودی براساس تعهد پیمانکار، تجهیز کارگاه احداث یک هزار و 400 واحد مسکن در زمین کنار اداره فنی و حرفه‌ای شیروان انجام خواهد شد.

وی افزود: تاکنون 306 واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر شیروان در حال احداث است که از این تعداد 144 واحد مربوط به بنیاد مسکن، 48 واحد پروژه برکت شیروان، 60 واحد نانوایان و 54 واحد مربوط به مهر اتحاد و پروژه‌های مذکور به صورت میانگین از 20 درصد تا 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده 520 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های زیربنایی شامل آماده‌سازی کوی وحدت، احداث مدرسه، احداث کلانتری و همچنین احداث 2 دیوار حائل در کوی وحدت شیروان در نظر گرفته شده که تاکنون پیمانکار آماده سازی شامل آسفالت، جوی و جدول گذاری با مبلغ قرارداد 180 میلیارد ریال تعیین شده و این پروژه 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: زمین برای احداث یک مجموعه فرهنگی نیز در بین شهر خانلق و کوی وحدت شیروان تحویل خواهد شد و کار احداث این پروژه نیز به‌زودی آغاز خواهد شد.

دبیر شورای مسکن خراسان شمالی گفت: در خصوص احداث فضای سبز در کوی وحدت، مقرر شد جلسه‌ای با شهرداری شیروان گذاشته شود و همزمان با پروژه آماده سازی، فضای سبز نیز در این شهرک احداث شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان خاطرنشان کرد: با اقدامات خوبی که در شهرک کوی وحدت شیروان در حال انجام است به‌زودی این شهرک به یکی از شهرک‌های خوب استان تبدیل خواهد شد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها