کد خبر: ۱۰۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
رئیس بنیاد مسکن مستضعفان کشور گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی بنیاد مستضعفان در میلاجرد هزینه شد.
فتاح: بنیاد مستضعفان ۱۰۰ میلیارد برای محرومیت‌زدایی در میلاجرد هزینه کرد

به‌گزارش آرانیوز از کمیجان، سیدپرویز فتاح پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش میلاجرد منطقه هدف ما بوده است که یکسال و نیم در این مناطق کار شده و بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار در این مناطق هزینه شده و به طور کلی اقدامات بسیار خوبی در یکسال اخیر انجام شده است. 

وی افزود: کل شهرستان کمیجان از بخش مرکزی و بخش میلاجرد به عنوان منطقه هدف محسوب می‌شوند و امروز تصمیم گرفته شد که برای بخش مرکزی نیز در هشت ماه باقی مانده سال بودجه و اعتباری بالغ بر 55 میلیارد تومان بلاعوض برای شهرستان،  50 میلیارد تومان تسهیلات از محل بنیاد مستغعفان در نظر گرفته شود. 

رئیس بنیاد مسکن مستضعفان تصریح کرد: بیش از 330 واحد مربوط به کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مسکن است که 70 درصد اعتبار آنها پرداخت شده است و پایان شهریور این اعتبار تمام می‌شود و از طرف ما این قول داده است که در صورت پایان این اعتبار این سهمیه تکرار شود. 

فتاح عنوان کرد: این اختیار بر عهده شهرستان قرار دارد که اعتبار را به چه حوزه‌ای اختصاص دهند، برای کمیته امداد و بهزیستی شهرستان نیز 5 میلیارد تومان بلاعوض تخصیص پیدا کرده که به صلاحدید خود صرف محرومان تحت پوشش کنند. 

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار