کد خبر: ۱۰۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
معاون عملیات فرماندهی انتظامی گلستان:
گرگان- مع اون عملیات فرماندهی انتظامی گلستان از اجرای طرح ساماندهی موتور سیکلت سواران متخلف در راستای پاسخ گویی به مطالبات به حق مردم خبر داد.

طرح ساماندهی موتور سیکلت سواران متخلف در گلستان اجرایی می شود

به گزارش آرانیوز ، سرهنگ حسین پهلوان دلیر گفت: بیش از ۶۰ درصد جان باختگان و ۵۰ درصد مجروحان ناشی از تصادفات رانندگی در گلستان را موتورسیکلت سواران تشکیل می‌دهند.

وی افزود: عدم رعایت قوانین، بی توجهی به حقوق شهروندان، نارضایتی سایر شهروندان از آلودگی‌های صوتی این قشر ترافیکی و استفاده از موتور سیکلت برای اعمال مجرمانه از معضلات مهم این گروه از کاربران ترافیک است.

سرهنگ پهلوان دلیر با بیان اینکه ساماندهی و کنترل موتورسیکلت سواران یک ضرورت است، ادامه داد: الزام موتور سیکلت سواران به رعایت مقررات، داشتن پلاک مجاز و استفاده از کلاه ایمنی به میزان قابل توجهی در نظم بخشی و پیشگیری از بروز تصادفات مؤثر بوده و باعث کاهش نارضایتی مردمی از عملکرد این قشر از کاربران خواهد شد.

این مقام انتظامی از اجرای طرح ساماندهی موتور سیکلت سواران متخلف در پاسخ گویی به مطالبات به حق مردم خبر داد و افزود: هدف از این طرح اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برای افزایش ایمنی عبور و مرور و برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و کاهش تلفات ناشی از تصادفات موتورسیکلت سواران در سطح استان است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار