کد خبر: ۱۰۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
قائم مقام وزیر کشور از اعزام ۱۰۰ هزهر زائر از مناطق کم‌برخوردار به اربعین خبر داد.
اعزام ۱۰۰ هزار نفر از محلات کم‌برخوردار ‌به راهپیمایی اربعین

به گزارش آرانیوز از بجنورد، ‌علی آقامحمدی در دیدار با استاندار خراسان شمالی در تشریح طرح محلات 2020 و ابعاد مختلف اجرای آن اظهار داشت: شیوه‌های تامین مسکن مردم برای متقاضیان، ایجاد اشتغال برای ثبت نام‌کنندگان، بیمه‌های مردم و برنامه‌ریزی برای توزیع پزشک خانواده، شناسایی و مراقبت از بیماران صعب العلاج و تشکیل صندوق ویژه این بیماران در محلات کم برخوردار و تدوام تحصیلات بازماندگان از تحصیل و رفع مشکلات آنان، تغذیه ی خانواده های نیازمند در این محلات و توزیع سبد های غذایی متناسب با نوع جمعیت خانوار از ابعاد مختلف این طرح با برکت است.

وی افزود: برای ورزش و تفریحات مردم نیز برگزاری مسابقات در محلات و راهیابی تیم‌ها به رده های بالاتر و شناسایی استعداد های ورزشی محلات در نظر گرفته شده و سال گذشته یکی از استعداد‌ها نیز از خراسان شمالی انتخاب شد.

قائم مقام وزیر کشور به ورزش بانوان نیز اشاره کرد و از احداث سالن های ورزشی متناسب با ورزش های بانوان در محلات خبر داد و گفت: برای ساماندهی امور این محلات به ازای تعداد خانوارها،حداکثر 50 خانواده، یک شهردار محله انتخاب خواهد شد که مدیریت محله و امور مردم را انجام خواهد داد.

وی از برنامه‌ریزی برای سفر 100 هزار نفر از ساکنان این محلات در اربعین حسینی به عتبات عالیات خبر داد و افزود: این عده در مسجد مقدس سهله گردهمایی بزرگی خواهند داشت.

آقامحمدی امروز از نمایشگاه اقدامات انجام شده در محلات کم برخوردار در مصلی بازدید و در همایشی با همین عنوان شرکت کرده و در پایان در شورای اداری استان حضور خواهد یافت.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار