کد خبر: ۱۰۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دره شهر خبر داد؛
ایلام-رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دره شهر با اشاره به اینکه کشتارگاه دام دره شهر فعال شده است، گفت: تعهد ۶ ماهه برای رفع دیگر مشکلات نیز از سوی متولیان داده شده است.

کشتارگاه دام دره شهر فعال شد/ تعهد ۶ ماهه برای رفع دیگر مشکلات

سجاد بانوی در گفتگو با آرانیوز با اشاره به ورود دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله دامپزشکی برای حل مشکلات کشتارگاه دام دره شهر، گفت: کشتارگاه دام دره شهر با همکاری دستگاه قضایی، مسئولان ارشد استان دامپزشکی استان و شهرستان، فرماندار دره شهر، شبکه بهداشت و دیگر دستگاه‌های اجرایی دوباره فعال شده است.

وی افزود: کشتارگاه دام چند هفته پیش به دلیل مشکلات بهداشتی و پاره‌ای از مشکلات تعطیل شده بود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون با همکاری دستگاه قضایی، دادستان دره شهر، دامپزشکی استان و شهرستان، فرماندار دره شهر و شبکه بهداشت این کشتارگاه دوباره فعال شده است، افزود: بخشی از مشکلات این کشتارگاه حل شدن و برای حل مابقی بخش‌ها شهرداری دره شهر تعهد ۶ ماهه برای رفع مشکلات داده است.

بانوی اظهار کرد: حل مسائل و مشکلات کشتارگاه دام دره شهر نیازمند تخصیص اعتبار است، با فعالیت دوباره این کشتارگاه، بخش زیادی از مشکلات مربوط به کشتار غیرمجاز در شهرستان حل شده است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دره شهر اضافه کرد: دامپزشکی شهرستان آماده هرگونه همکاری با کشتارگاه دام دره شهر برای رفع مشکلات است.

وی گفت: در کشتارگاه دام دره شهر، دکتر دامپزشکی نیز حضور دارد و بر ذبح دام‌ها نظارت بهداشتی انجام می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار