کد خبر: ۱۰۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبر داد؛
شیراز-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: از خردادماه سال جاری تاکنون برق ۷۹۶ اداره پرمصرف در سطح استان فارس قطع شده است.

برق ۷۹۶ اداره دولتی پرمصرف در سطح استان فارس قطع شد

به گزارش آرانیوز ، حمیدرضا کریمی فرد ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای ابلاغ مصوبه هیئت وزیران مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی، دستگاه‌های اداری و دولتی سطح استان مورد سنجش قرار گرفت که تاکنون با پایش دقیق و رصد هوشمند، برق ۷۹۶ اداره پرمصرف در سطح این استان قطع و در همین مدت ۲۶۴ اداره دولتی نیز اخطار قطعی برق دریافت کرده‌اند.

کریمی فرد اضافه کرد: پایش مصرف کلیه مشترکان اداری از طریق سامانه هوشمند شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به صورت مستمر در حال انجام است که در صورت عدم توجه به سقف تعیین شده و کاهش مصرف، پس از تذکر و اطلاع قبلی، برق آن اداره پرمصرف قطع خواهد شد.

وی ادامه داد: مجموعه فعالیت‌هایی انجام گرفته در بخش اداری در سال گذشته، حدود ۱۱ مگاوات صرفه‌جویی و پرداخت بیش از ۸۵۰ میلیون ریال پاداش به ۱۱۵ اداره همکار در طرح کاهش پیک بار تابستان سال ۱۴۰۱ را به دنبال داشت که امیدواریم در سال جاری نیز این مشارکت و تعامل به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار