کد خبر: ۱۰۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
طی بهار؛
بجنورد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از جا به جایی ۴۳۹ هزار و ۱۱۷ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان طی سه ماه گذشته خبر داد.

۴۳۹ هزار مسافر در خراسان شمالی جابجا شدند

محمد مشتری در گفتگو با آرانیوز با اشاره به افزایش ۱۴.۷ درصدی جا به جایی مسافران نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اظهار داشت: این تعداد مسافر توسط ۵۹ هزار و ۴۹۰ سفر از مبادی شهرستان‌ها به سایر نقاط استان و کشور جا به جا شده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱.۲ درصد کاهش یافته است.

وی علت کاهش این آمار را سفر به وسیله ناوگان با ظرفیت بالا دانست و افزود: طی سه ماه نخست سال جاری، ۷۴ درصد از سفرها با ناوگان حمل و نقل عمومی در قالب جا به جایی ۲۸۵ هزار و ۸۵۸ مسافر، درون استانی و مابقی، برون استانی بوده است.

مشتری با بیان این که در این بازه زمانی ۳۱.۴ درصد از سفرها با اتوبوس و بقیه با مینی بوس و سواری کرایه عمومی انجام شده است، تصریح کرد: ۳۸ شرکت، ۸۴۹ ناوگان حمل و نقل عمومی شامل ۱۵۳ دستگاه اتوبوس، ۲۵۹ دستگاه مینی بوس و ۴۳۷ دستگاه سواری کرایه عمومی و هزار و ۳۸۲ راننده در بخش جا به جایی مسافر خدمات رسانی می‌کنند.

مدیرکل راهداری خراسان شمالی بیان داشت: مسافران می‌توانند شکایات و انتقادات خود از عملکرد شرکت‌های مسافری و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوط به تخلفات در اسرع وقت رسیدگی شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار