کد خبر: ۱۰۴۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
امام جمعه موقت کرمان تاکید کرد؛
کرمان - امام جمعه موقت کرمان در خطبه های نماز عید قربان بر لزوم برنامه ریزی جامع برای گرامیداشت عید غدیر و جشن های این عید بزرگ در سراسر استان کرمان تاکید کرد.

لزوم برنامه ریزی جامع برای گرامیداشت عید غدیر در استان کرمان

به گزارش آرانیوز، حجت الاسلام مهدی صباحی در خطبه نماز عید قربان که در مصلای امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد، ضمن اشاره به فضائل امام علی (ع) گفت: همه به استقبال عید غدیر بروند.

امام جمعه موقت کرمان عید قربان را از اعیاد بزرگ الهی دانست و افزود: در آستانه دو حادثه مهم عید غدیر و عاشورا نیز قرار داریم.

وی گفت: هیچ صحنه‌ای از صحنه‌های تاریخ اسلام و هیچ مکانی از مکان‌های اسلام نیست که فضیلتی از امیرمؤمنان علی (ع) در آن نباشد.

وی سپس در این مورد تولد در کعبه، شکستن بت‌های آن و ابلاغ سوره برائت را از جمله فضائل امیرالمومنین (ع) برشمرد و اظهار داشت: احدی در تاریخ اسلام با این خصوصیت نبوده که در کعبه متولد شود و از فضائل منحصر به فرد حضرت این است اولین نمازگزاری بودند که با پیامبر رو به کعبه نماز خواندند.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به ابعاد مهم عید غدیر و مسئله ولایت، بر برنامه ریزی جامع برای بزرگداشت عید غدیر و جشن‌های این عید بزرگ در سراسر استان تاکید کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار