کد خبر: ۱۰۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
طی بهار امسال؛
بجنورد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از تردد بیش از ۲۸ میلیون خودرو طی بهار امسال از محورها مواصلاتی استان خبر داد و گفت: این میزان در قیاس با سال قبل ۲ درصد رشد داشت.

تردد ۲۸ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی ثبت شد

به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خراسان شمالی، محمد مشتری اظهار داشت: ۲۸ میلیون و ۶۱۰ هزار و ۹۸۰ خودرو طی بهار سال جاری در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی تردد کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در این مدت بیش از ۲ میلیون و ۵۸۷ هزار وسیله نقلیه وارد خراسان شمالی و بیش از ۲ میلیون و ۶۲۲ وسیله نقلیه از استان خارج شدند که در مقایسه با بهار سال قبل به ترتیب ۳.۴۱ درصد و ۴.۴۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی پرترددترین محور را در این بازه زمانی بجنورد - شیروان و بالعکس با بیش از یک میلیون و ۹۳۰ هزار تردد برشمرد و اضافه کرد: بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور، چمن بید - جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس دارای بیشترین تردد و گراتی - صفی آباد و بالعکس کم ترددترین محور بوده است.

مشتری با بیان این که بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در این مدت مربوط به محور میامی - گرمه (گرمه) است، گفت: همچنین بیشترین سرعت متوسط تردد در محور چمن بید - گرمه و بالعکس به ثبت رسید.

وی افزود: محور چمن بید - گرمه و بالعکس دارای بیشترین درصد تخلف سرعت غیرمجاز بوده است.

مشتری تصریح کرد: همچنین بیشترین درصد تخلف فاصله غیرمجاز طی این مدت در محور چمن بید - جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس ثبت شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار