کد خبر: ۱۰۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: با حضور سرمایه‌گذار قطری برای ساخت هتل بیمارستان شهر سلامت، جان تازه در کالبد این شهر دمیده می‌شود.
مذاکره با ‌سرمایه‌گذار قطری برای احداث هتل بیمارستان شهر سلامت شیراز ‌

به گزارش آرانیوز از شیراز، مهدی خادمی با اشاره به واگذاری جذب سرمایه‌گذار به قرارگاه جهادی کوثر، برای رفع موانع زیرساختی در شهر سلامت، از مذاکره با یک سرمایه‌گذار قطری برای احداث هتل بیمارستان در آن مجموعه، اظهارداشت: در صورت توافق طرفین، طی روز‌های آتی، تفاهمنامه برای امضا و مبادله آماده می‌شود.

وی بیان کرد: با امضا و مبادله تفاهمنامه ساخت هتل بیمارستان در شهر سلامت شیراز، طلسم سرمایه‌گذاری در این زمینه شکسته و روح تازه‌ای در کالبد این پروژه دمیده می‌شود.

خادمی خاطرنشان کرد: احداث شهر سلامت یکی از ایده‌های استاندار فارس در زمان تصدی مسئولیت در علوم پزشکی شیراز بود، گفت: این پروژه در زمینی به مساحت یک هکتار و در بهترین نقطه آب و هوایی در فاصله 21 کیلومتری جاده شیراز سپیدان واقع شده است.

این مقام مسئول افزود: شهر سلامت تحت قوانین مناطق ویژه اقتصادی بوده و قابلیت واگذاری زمین با کاربری درمانی، هتل بیمارستان، مراکز پلی کلینیک، دی کلینیک و همچنین فضا‌های غیر درمانی همچون نمایشگاه، سالن همایش، باغ پرندگان، باغ گیاه شناسی، کتابخانه، سالن‌های ورزشی و تجاری در این شهر وجود دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس خاطرنشان کرد: در صورت استقرار این واحدها، شیراز به قطب گردشگری سلامت در کشور و منطقه خلیج فارس تبدیل خواهد شد.

روز 21 اسفند سال گذشته، طی مراسمی، عملات اجرایی فاز یک شهر سلامت شیراز، آغاز شد.

 

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار