کد خبر: ۱۰۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
رئیس اداره حمل و نقل مسافر راهداری قم خبر داد؛
قم- رئیس اداره حمل و نقل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم از برگزاری جلسه کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات استعلامی ۶ شرکت حمل و نقل ناوگان عمومی مسافر این استان خبر داد.

رسیدگی به ۶ پرونده تخلف از ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در قم

به گزارش آرانیوزnهادی عمو سلطانی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: جلسه کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات استعلامی برگزار و تخلفات ۶ شرکت حمل و نقل ناوگان عمومی مسافر استان قم مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم بیان داشت: این جلسه با حضور معاون حمل و نقل، رؤسای ادارات حقوقی و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و مدیران عامل شرکت‌های حمل و نقل مسافر برگزار شد که پس از بررسی‌های صورت گرفته یک شرکت به تعطیل یک ماهه و ۴ شرکت به پرداخت جریمه نقدی محکوم و تخلفات یک شرکت دیگر نیز احراز نشد.

عمو سلطانی با اشاره به نوع تخلفات استعلامی شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان قم گفت: غالب این تخلفات، تخطی از ضوابط و مقررات صنفی شامل صدور صورت وضعیت آفلاین، دریافت وجه اضافه جهت صدور بلیط، صدور صورت وضعیت دستی می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش قابل ملاحظه‌ای از تخلفات صورت گرفته توسط ناظران و کارشناسان حوزه اداره مسافر، رصد و جهت رسیدگی اطلاع رسانی می‌شود افزود: با عنایت به استقرار دائم کارشناسان این اداره در پایانه مرکزی شهرستان قم، نحوه ارائه خدمات توسط شرکت‌های حمل و نقل مسافر به صورت شبانه، روزی رصد و پایش می‌شوند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار