کد خبر: ۱۰۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
مدیر‌کل تامین اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه ۲۹۹۰ کارفرمای ایلامی تاکنون از طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای استفاده نکرده‌اند، گفت: در این طرح علاوه بر بخشودگی جرائم بیمه‌ای، بدهی‌های کارفرمایان نیز از ۱۲ تا ۴۵ ماه، تقسیط می‌شود.
۲۹۹۰ کارفرمای ایلامی ‌از طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای استفاده نکردند

به گزارش آرانیوز  از ایلام، علی اشرف تابانی  مدیر‌کل تامین اجتماعی استان ایلام صبح امروز  از دفتر خبرگزاری تسنیم در ایلام بازدید کرد.

مدیر‌کل تامین اجتماعی استان ایلام با تقدیر از خبرگزاری تسنیم در پوشش اخبار حوزه تامین اجتماعی اظهار داشت: رسانه‌ها در رساندن صدا مسئولان به جامعه نقش مهمی بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری تسنیم همیشه در انتقال اخبار به طور صحیح و واقعی تلاش کرده است گفت: کار خبرنگاری صرفا کار دلی است و خبرنگاران فقط با علاقه است که در این حوزه سخت گام بر می‌دارد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام، با بیان اینکه 2990 کارفرمای ایلامی تاکنون از طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای استفاده نکرده‌اند، اظهار داشت: در این طرح علاوه بر بخشودگی جرائم بیمه‌ای، بدهی‌های کارفرمایان نیز از 12 تا 45 ماه، تقسیط می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام با اشاره به اینکه کارفرمایان استان از این طرح استفاده کنند، یادآور شد: تامین اجتماعی یکی از اعضای کارگروه رفع موانع تولید بوده حه تاکنون مشکلات بیمه ای 755 کارگاه را حل کرده است.

تابانی تاکید کرد: هیچ کارگاه تولیدی در استان ایلام به دلیل بدهی به تامین اجتماعی تعطیل نشده و آماده هرگونه همکاری با واحدهای تولیدی در استان هستیم.

وی افزود: سال گذشته بیش از 30 مورد خدمت تامین اجتماعی ایلام غیرحضوری بوده و هم اکنون تعداد خدمات غیرحضوری به 60 مورد رسیده است.

تابانی اضافه کرد: خدمات غیرحضوری در تامین اجتماعی ایلام باعث کاهش 80درصدی مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی در استان شده است.

وی گفت: استان ایلام دارای 9شعبه دائمی تامین اجتماعی، 2شعبه موقت در هلیلان و سیروان و 2شعبه اقماری در بدره و چوار است.

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام با اشاره به اینکه 52درصد جمعیت استان ایلام زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، افزود: 311 هزار نفر در استان ایلام زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

وی یادآور شد: 8 هزار و 350کارگاه در استان ایلام زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

 

انتهای پیام/

 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار