کد خبر: ۱۰۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری فارس خبر داد؛
جهرم- سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: مدیران حق ترک فعل نداشته و باید خدمات ارائه شده به مردم دارای کیفیت مطلوب باشد.

کیفیت ارائه خدمات به مردم باید افزایش یابد

به گزارش آرانیوز  اسماعیل قزل سفلی صبح یکشنبه در شورای اداری شهرستان جهرم بیان کرد: بعد از گذشت ۲۴ ماه از دولت سیزدهم می‌توان گفت دولت مردمی آیت الله رئیسی توانسته خدمات خوبی به مردم ارائه دهد.

وی اضافه کرد: دولت سیزدهم زمانی کار هود را آغاز کرد که مشکلات متعددی در مسیر حرکتی دولت قرار داشت اما با تغییر رویکردها و رویه‌ها دولت سیزدهم توانست کیفیت خدمت رسانی در جامعه را افزایش داده و رضایت‌مندی در میان آحاد مختلف مردم ایجاد کند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس یادآور شد: وقتی در مرداد ۱۴۰۰ دولت وارد میدان شد با چند چالش مهم مواجه بود و کرونا، مشکلات مالی و اقتصادی، کسری بودجه ۴۵۰ هزار میلیاردی، کمبود ۷۰ درصدی ذخایر کالاهای اساسی، چالش‌های برجام و سیاست‌های خارجی، مخدوش بودن و متشنج بودن روابط بین‌المللی از مهمترین چالش‌های دولت در آغاز فعالیت‌هایش بود.

وی ادامه داد: ما در نظام اسلامی در قبال خون‌های ریخته شده شهدا مسؤولیت داریم و هیچ‌کس حق ندارد ترک فعل داشته باشد و به خودش اجازه بدهد کم کاری کند و باعث نارضایتی مردم شود.

قزل سفلی اظهار کرد: امروز ضرورت انقلاب اسلامی است که با وحدت قلوب، همدلی و هم‌افزایی در کنار یکدیگر قرار بگیریم و ظرفیت‌های مختلف را برای خدمت مؤثرتر و هدفمندتر در کنار هم قرار دهیم. امروز کسی حق ندارد تولید نارضایتی و ایجاد یاس و ناامیدی کند. شرایط امروز خطیر است اما همه بادها به سمت پرچم مقدس جمهوری اسلامی در حال وزیدن است.

نظرشما
پربازدیدها